2010. november 30., kedd

108 ünnepi tipp/7. - Ne zsúfold tele a naptárad tennivalókkal! Egyszerűen légy boldog!

Avagy egy könyv, ami tökéletes ajándék lehet,
mert egész évben használható,
és a segítségével bárki elkészítheti a
Boldogságtervét


„Tizenegy hónapon át halmoztam a fogadalmakat, és most, decemberben intenzív kiképzést akartam adni magamnak. Eldöntöttem, hogy egyszerre tartom be valamennyi elhatározásomat. Szemem előtt csak a piros pontokkal telezsúfolt táblázat lebegett. A tökéletesség csábítása erős volt, ugyanakkor ijesztő, hiszen hatalmas önfegyelem és önkontroll kellett hozzá – ráadásul rengeteg idő. Így hát egy hónapon át rendet raktam, takarítottam… Vajon volt-e decemberben akár egyetlen tökéletes napom? Dehogy. – írja Gretchen Rubin a Boldogságterv című nagyszerű könyvében, amely az év mind a 12 hónapjára útmutatást ad ahhoz, hogy igazán boldogan élj, méghozzá egy humorral megtűzdelt regény formájában.
Ahogy Gretchen fogalmaz: „Egy év története, amikor megpróbáltam reggelenként énekelni, rendet tartani a szekrényemben, okosan vitatkozni, Arisztotelészt olvasni, és általában véve többet bolondozni.”

Ami azt illeti, mindenkire ráfér egy kis bolondozás és lazítás, főleg most, az ünnepi készülődés idején. A kötet borítója is nagyon kedves!
(megrendelhető a kiadónál: www.edesviz.hu)

Mái-Kovács Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése